اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر فرایند تصمیم گیری مشتریان در شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر فرایند تصمیم گیری مشتریان در شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر فرایند تصمیم گیری مشتریان در شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر فرایند تصمیم گیری مشتریان در شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر فرایند تصمیم گیری مشتریان در شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

افزایش میزان استفاده از اینترنت، گسترش شبکه های اجتماعی و تعدد فروشگاه های آنلاین باعث ایجاد رقابت میان صاحبان کسب و کارهای الکترونیک و فعالان حوزه تجارت الکترونیک شده است و این موضوع نشان دهنده اهمیت مطالعه پیرامون مشتریان و فرایند تصمیم گیری ایشان در فضای مجازی می باشد. در این مقاله به بررسی عوامل تاثیرگذار بر تصمیم مشتریان در خریدهای آنلاین و اولویت بندی این عوامل از طریق فرایند سلسه مراتبی یا AHP پرداخته ایم. طبق نتایج حاصل از تحقیقات به عمل آمده از خبرگان فعال در شرکت های تجارت الکترونیک، عوامل مورد نظر به این ترتیب اولویت بندی می شوند: ویژگی های مشتری، فرایند خرید، ویژگی های کالا، ویژگی های فروشگاه و امنیت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.