اولویت بندی راهبردهای بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اولویت بندی راهبردهای بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اولویت بندی راهبردهای بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی راهبردهای بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اولویت بندی راهبردهای بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
بازاریابی و به طور اخص، بازار گرایی به عنوان یک عامل اصلی در عملکرد کسب و کار شناخته می شود. به طوری که مهارت اندک بازاریابی در کسب و کارهای کوچک اغلب به سطوح پایین تر عملکرد و ریسک های بالاتر شکست منجر می شود. برخورداری از سرمایه اجتماعی قوی در شرکت های کوچک، به دسترسی سریع و با زمان بندی مناسب به مجموعه متنوعی از اطلاعات رقابتی منجر می شود. پژوهش حاضر درصدد اولویت بندی راهبردهای بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط با روش AHP است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که راهبردهای اصلاح و بهبود فرایندها و ایتلاف نوآوری در بازاریابی به ترتیب تاثیر بیشتری بر روی سودآوری شرکت ها و افزایش جذب مشتری آن ها دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.