استقرار مدل هوشمند تعیین اعتبار و اعتماد سنجی کاربران اینترنت بانک با استفاده از مدل C-Mean


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استقرار مدل هوشمند تعیین اعتبار و اعتماد سنجی کاربران اینترنت بانک با استفاده از مدل C-Mean دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استقرار مدل هوشمند تعیین اعتبار و اعتماد سنجی کاربران اینترنت بانک با استفاده از مدل C-Mean  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استقرار مدل هوشمند تعیین اعتبار و اعتماد سنجی کاربران اینترنت بانک با استفاده از مدل C-Mean،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استقرار مدل هوشمند تعیین اعتبار و اعتماد سنجی کاربران اینترنت بانک با استفاده از مدل C-Mean :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تمام ابعاد تجارت و فرایند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی وب انجام داد، تجارت اینترنتی می گویند. با یک تعریف دقیق تر، تجارت اینترنتی یعنی انجام معاملات از طریق شبکه، یا خرید و فروش محصولات و خدمات از طریق فروشگاه های اینترنتی در وب و… یا تجارت اینترنتی را می توان انجام هر گونه امور تجاری و بازرگانی به صورت بر خط و از طریق شبکه اینترنت بیان نمود. گزارش ها بیانگر این است که تقریبا ۷۰ درصد از مصرف کنندگان برای خرید محصولات از اینترنت استفاده می کنند. محصولات مورد معامله ممکن است دارای ماهیت الکترونیکی باشند مانند نرم افزار، یا فیزیکی باشند مانند اتومبیل و یا خدماتی باشند مانند برنامه ریزی مسافرت، مشاوره پزشکی یا آموزش از راه دور. محصولات غیرفیزیکی از جمله سایت محصولات الکترونیکی است که خود نیز شامل اطلاعات، اخبار، صوت و موسیقی، فیلم و انواع فرآورده های فکری است که این نوع تجارت روز به رو توسعه بیشتری پیدا کرده است. دلیل این روند آن است که محصولات عرضه شده واسطه بیشتری با حواسی مانند بینایی یا شنوایی دارند و به طور طبیعی امکان بیشتری برای فروش از طریق اینترنت یا وسایل الکترونیکی دارند، به علاوه همراه با ارتقاء کیفیت اینترنت، محصولاتی که بیشتر به این حواس بستگی دارند سهم بیشتری از فروش در اینترنت را به خود اختصاص می دهند. ارزش افزوده این محصولات را می توان در یک محیط مجازی به مشتری منتقل کرد. تحقیق حاضر از نظر روش توصیفی- پیمایشی و نیز در استفاده از داده کاوی، اکتشافی می باشد. از نظر هدف نیز تحقیق حاضر کاربردی است. لازم به ذکر است روش تحقیق مذکور از نظر داده ها به صورت کمی و کیفی است. از آنجای که داده ها از اسناد و مدارک بانک کشاورزی (تعداد حواله های انتقالی، مبالغ حواله های انتقالی، تعداد آی پی های کاربران و …) و مصاحبه با خبرگان حوزه بانکداری الکترونیک جمع آوری شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.