ارزیابی نقش میانجی هوش سازمانی ادراک شده بر تعامل بین کارآمدی سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی نقش میانجی هوش سازمانی ادراک شده بر تعامل بین کارآمدی سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی نقش میانجی هوش سازمانی ادراک شده بر تعامل بین کارآمدی سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی نقش میانجی هوش سازمانی ادراک شده بر تعامل بین کارآمدی سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی نقش میانجی هوش سازمانی ادراک شده بر تعامل بین کارآمدی سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر کارآمدی سازمانی بر کیفیت خدمات با میانجی گری هوش سازمانی انجام گرفت. جامعه آماری آن را کارکنان سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی تشکیل دادند. با توجه به تعداد کم کارکنان، دراین تحقیق از روش نمونه گیری سرشماری یا مطالعه کامل استفاده شد. حجم جامعه آماری برابر ۷۷ نفر بود. برای نظرسنجی از پرسشنامه های استاندارد در مقیاس لیکرت پنج درجه ای بهره گرفته شد، که روایی و پایایی آنها در تحقیقات داخلی مورد تایید قرار گرفته بود و در این تحقیق نیز آلفای کرونباخ انها بالای ۰/۷ محاسبه شد. روایی همگرا و واگرای ابزاربه روش میانگین واریانس استخراج شده و فورنل – لارکر تایید شد. برای آزمون فرضیه های تحقیق از روش حداقل مربعات جزیی استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که، کارآمدی سازمانی با میانجی گری هوش سازمانی به میزان ۰/۲۸ از واریانس کیفیت خدمات را تبیین می کند. همچنین ابعاد کارآمدی سازمانی (انطباق، کسب هدف، تداوم و انسجام) بترتیب بمیزان (۰/۷۵، ۰/۶۳، ۰/۶۵، ۰/۶۶) از واریانس کیفیت خدمات و (۰/۵۵، ۰/۷۵، ۰/۵۳، ۰/۶۱) از تغییرات هوش سازمانی را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.