ارزیابی کارایی و عملکرد شرکت های توزیع کننده محصولات شوینده و بهداشتی با استفاده از روش DEA و رتبه بندی براساس کارایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کارایی و عملکرد شرکت های توزیع کننده محصولات شوینده و بهداشتی با استفاده از روش DEA و رتبه بندی براساس کارایی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کارایی و عملکرد شرکت های توزیع کننده محصولات شوینده و بهداشتی با استفاده از روش DEA و رتبه بندی براساس کارایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارایی و عملکرد شرکت های توزیع کننده محصولات شوینده و بهداشتی با استفاده از روش DEA و رتبه بندی براساس کارایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کارایی و عملکرد شرکت های توزیع کننده محصولات شوینده و بهداشتی با استفاده از روش DEA و رتبه بندی براساس کارایی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله ارزیابی کارایی و عملکرد شرکت های توزیع کننده محصولات شوینده و بهداشتی با استفاده از روش DEA و رتبه بندی براساس کارایی می باشد تجزیه و تحلیل پوشش داده ها (DEA) یک روش غیر پارامتری در تحقیقات و اقتصاد عملیاتی برای ارزیابی مرزهای تولید می باشد. این روش برای آزمایش کردن کارآیی تولید واحدهای تصمیم گیری (یا DMU) استفاده می شود. اگر چه DEA دارای پیوند قوی است و با تیوری تولید در اقتصاد دارای ارتباط است، ولی این ابزار نیز برای سنجش در مدیریت عملیات نیز استفاده می شود، و این در صورتی است که مجموعه ای از اقدامات برای ارزیابی عملکرد عملیات تولید و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. در شرایط معیار سنجی، DMU های کارآمد، همانطور که توسط DEA تعریف شده، ممکن است لزوما مرز تولید را تشکیل ندهند بلکه به مرز بهترین عمل یا کارایی منجر شوند. در این تحقیق به منظور اخذ نتیجه مطلوب ترکیبی از طرح تحقیق توصیفی شامل مطالعه و مستندات، مصاحبه، مدل سازی و تحقیق میدانی بکار گرفته شده است. جامعه آماری از میان ۲۷ مرکز پخش در سطح کشور به سه درجه تقسیم بندی شده اند،۲۳ مرکز پخش درجه A,B و C انتخاب گردید.همچنین بازه زمانی مطالعه و جمع آوری داده ها سال ۲۰۰۶ تعیین شده است. جمع آوری اطلاعات از طریق مصاحبه فردی و گروهی، مطالعه مستندات و سوابق و بررسی فایل های نرم افزاری انجام گرفته است. براساس نتایج حاصل از این تحقیق، مراکز پخش الگوی مراکز پخش ناکارا شناسایی شده اند. پیش بینی برنامه های الگو برداری و اجرای آن می تواند به مراکز پخش ناکارا در شناسایی علل ناکارایی خود و تعیین راهکارهای عملی برای ارتقا کارایی کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.