ارزیابی اثرات تیپ های شخصیتی بر عزت نفس و شفافیت خودانگاره مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اثرات تیپ های شخصیتی بر عزت نفس و شفافیت خودانگاره مصرف کننده دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اثرات تیپ های شخصیتی بر عزت نفس و شفافیت خودانگاره مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اثرات تیپ های شخصیتی بر عزت نفس و شفافیت خودانگاره مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اثرات تیپ های شخصیتی بر عزت نفس و شفافیت خودانگاره مصرف کننده :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

بازاریابی، علم تاثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده و ویژگی های شخصیتی مشتریان است. به بیان دیگر، هدف از تمامی تلا ش ها و برنامه های بازاریابی، تغییر نگرش، انگیزش، دانش و سرانجام روش و رفتار مشتریان و خریداران است. امروزه برای کالاها و خدماتی که رقابتی هستند جذب، نگهداری و پرورش مشتریان به عنوان یک مزیت رقابتی محسوب می گردد. فروشنده و بازاریابی که بتواند مشتریان را بشناسد و نیاز ان را درک کند بهتر می تواند انها را جذب کند، متقاعد به خریدشان کند و سبب وفاداری مشتریان گردد، حالا از شرکت های رقیب مشابه یک گام جلوترمی باشد.از این رو هدف تحقیق حاضر ارزیابی اثرات تیپ های شخصیتی بر شفافیت خودانگاره، عزت نفس و خصیصه های رفتاری مصرف کننده شرکت ایران خودرو در شهر تهران می باشد. فرضیات این تحقیق ارزیابی اثرات تیپ های شخصیتی، خصیصه موفق گرا، خوش بین، مبتکر، منحصربه فرد، هیجان گرا بر عزت نفس و شفافیت خودانگاره، می پردازد. جامعه آماری این تحقیق تمامی مشتریان شرکت ایران خودرو در سال ۱۳۹۵ شهر تهران می باشند، بدین منظور تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان حجم نمونه از ۴۰۰ پرسشنامه بین مشتریان شرکت ایران خودرو که به روش تصادفی از بین جامعه آماری انتخاب شده اند، توزیع و جمع آوری گردیده است. ابزار گردآوری داده های تحقیق حاضر پرسشنامه است که پایایی پرسشنامه تحقیق حاضر با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ مورد سنجش قرار گرفته که به میزان ۰/۹۳۲ بوده است. روایی ابزار تحقیق نیز با انجام تکنیک تحلیل عاملی تاییدی مورد تایید قرار گرفته است. همچنین جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده گردیده است. نتایج تحقیق حاضر تاثیر مثبت و معناداری تیپ های شخصیتی، خصیصه موفق گرا، خوش بین، مبتکر، منحصربه فرد، هیجان گرا بر عزت نفس و شفافیت خودانگاره، را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.