ارایه مدل عوامل موثر در استقرار مدیریت ارتباط با شهروندان (ZRM)در سازمان فنی و حرفه استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل عوامل موثر در استقرار مدیریت ارتباط با شهروندان (ZRM)در سازمان فنی و حرفه استان تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل عوامل موثر در استقرار مدیریت ارتباط با شهروندان (ZRM)در سازمان فنی و حرفه استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل عوامل موثر در استقرار مدیریت ارتباط با شهروندان (ZRM)در سازمان فنی و حرفه استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل عوامل موثر در استقرار مدیریت ارتباط با شهروندان (ZRM)در سازمان فنی و حرفه استان تهران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، ارایه مدل عوامل موثر در استقرار مدیریت ارتباط با شهروندان (ZRM)در سازمان فنی و حرفه استان تهران است که از مدل محقق ساخته استفاده شده است. در این مدل تاثیر عوامل موثر بر سامانه مدیریت ارتباط با شهروند که شامل: حمایت مدیریت عالی، مدیریت دانش، فناوری اطلاعات، سازمان و مسایل شهروندی بررسی می شود. برای بررسی تحقیق نمونه ای شامل ۸۷ نفر به صورت تصادفی ساده از کارکنان سازمان فنی و حرفه ای استان تهران انتخاب شد. ابزار گردآوری داده پرسش نامه استاندارد با ۲۵ سوال که روایی و پایایی آن تایید و بین جامعه آماری توزیع شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آمار استنباطی انجام گرفت. در سطح آمار استنباطی از روش حداقل مربعات جزیی انجام شده است؛ که برای این منظور از نرم افزارSMARTPLS استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل از وجود تاثیر مثبت حمایت مدیریت عالی، مدیریت دانش، فناوری اطلاعات، سازمان و مسایل شهروندی بر سامانه مدیریت شهروند در سازمان فنی و حرفه ای استان تهران بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.