ارایه چارچوبی برای بهبود عملکرد خدمات مشتری مبتنی بر قابلیت های چابکی زنجیره تامین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه چارچوبی برای بهبود عملکرد خدمات مشتری مبتنی بر قابلیت های چابکی زنجیره تامین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه چارچوبی برای بهبود عملکرد خدمات مشتری مبتنی بر قابلیت های چابکی زنجیره تامین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه چارچوبی برای بهبود عملکرد خدمات مشتری مبتنی بر قابلیت های چابکی زنجیره تامین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه چارچوبی برای بهبود عملکرد خدمات مشتری مبتنی بر قابلیت های چابکی زنجیره تامین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه نیازهای روزافزون و خواسته های متنوع مشتریان و تلاش سازمان ها جهت حفظ مشتریان باعث شده تا بهبود عملکرد خدمات مشتری به یک مزیت رقابتی مهم برای موفقیت در کسب و کار تبدیل شود. از سوی دیگر، قابلیت ها و عملکرد زنجیره تامین نقش موثری در بهبود رقابت پذیری و بقا و موفقیت سازمان ها دارد. در این پژوهش یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد خدمات مشتری در سازمان ها بر مبنای قابلیت های چابکی زنجیره تامین ارایه شده است. به این منظور، نقش انعطاف پذیری و یکپارچگی زنجیره تامین به عنوان دو مولفه اساسی پیش نیاز چابکی مورد بررسی قرار گرفته است. مدل ارایه شده همچنین نقش میانجی پاسخ گویی عملیاتی در ارتباط بین قابلیت های چابکی زنجیره تامین و عملکرد خدمات مشتری را نشان داده و به تحلیل روابط علی و ساختاری بین متغیرهای مربوطه می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.