نقش تصویر برند و قیمت محصول بر تصمیمات خرید مشتریان صنعتی (مطالعه موردی: محصولات مزارع مرغ مادر در آذربایجان شرقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تصویر برند و قیمت محصول بر تصمیمات خرید مشتریان صنعتی (مطالعه موردی: محصولات مزارع مرغ مادر در آذربایجان شرقی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تصویر برند و قیمت محصول بر تصمیمات خرید مشتریان صنعتی (مطالعه موردی: محصولات مزارع مرغ مادر در آذربایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تصویر برند و قیمت محصول بر تصمیمات خرید مشتریان صنعتی (مطالعه موردی: محصولات مزارع مرغ مادر در آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تصویر برند و قیمت محصول بر تصمیمات خرید مشتریان صنعتی (مطالعه موردی: محصولات مزارع مرغ مادر در آذربایجان شرقی) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر این است که نقش تصویر برند و قیمت محصول را در تصمیم خرید مشتریان صنعتی مشخص کند. همچنین تاثیری که قیمت محصول بر تصویر برند می تواند داشته باشد نیز در این تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد. تحقیق حاضر از نظر ماهیت تحقیق کمی، بر مبنای هدف تحقیق از نوع کاربردی، براساس زمان گردآوری داده ها مقعطی و از نظر نحوه گردآوری داده ها پیمایشی و از نوع توصیفی همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان مزارع مرغ مادر در آذربایجان شرقی که در زمان انجام این تحقیق فعال بوده می باشد. با توجه به عدم وجود آمار دقیق از تعداد مشتریان حجم جامعه آماری نامحدود در نظر گرفته شده است. تعداد نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۲۶۷ بدست آمد و تعداد پرسشنامه توزیعی ۲۷۰عدد می باشد. روش نمونه گیری بصورت نمونه گیری در دسترس می باشد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده ها از طریق دو نرم افزار لیزرل و اس پی اس اس انجام شد. روایی پرسشنامه از طریق روایی ظاهری و روایی سازه (همگرا و واگرا) بدست آمد. همچنین پایایی از طریق آلفای کرونباخ ۰.۸۳۴ بدست آمد. برای آزمون فرضیه ها از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. براساس نتایج تصویر برند و قیمت محصول بر تصمیم خرید مشتریان تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.