مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه رقابت بازار با مدیریت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. جهت تعیین تاثیر رقابت بازار از معیار رقابت در بازار شرکت و رقابت در بازار صنعت استفاده و همچنین به منظور محاسبه مدیریت سود از مقیاس اقلام تعهدی جونز استفاده شده است. جامعه ی آماری این پژوهش، کلیه ی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران است که در دوره زمانی ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴ مورد بررسی قرار گرفته اند و از روش نمونه گیری غربالگری برای انتخاب نمونه تحت مطالعه استفاده گردید که تعداد شرکت مورد مطالعه ۱۲۷ شرکت می باشد. روش پژوهش از نظر نحوه اجرا توصیفی، پیمایشی و از نوع همبستگی است برای آزمون فرضیه های پژوهش از مدل های رگرسیونی استفاده شده و روش بررسی داده ها به صورت تابلویی و روش اثرات ثابت است. نتایج این پژوهش نشان می دهند که بین رقابت بازار در شرکت و صنعت با مدیریت سود رابطه معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.