عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی آرمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی آرمانی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی آرمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی آرمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی آرمانی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

استراتژی یا راهبرد از آرمان و چشم انداز شرکت مشتق می گردد و استراتژی بازاریابی آرمانی در قلب فرآیند سازمان ها جای دارد. حضور شرکت ها و سازمان های مختلف در عرضه محصولات و ارایه خدمات به مشتریان، موجب ایجاد پویایی در رقابت است. این پویایی موجب می شود که سازمان ها برای موفقیت نیازمند تدوین استراتژی تجاری منسجم می باشند، که بازاریابی آرمانی در نقش تقویت کننده با تضعیف کننده آن به شدت مواثر است در این مقاله مرور بر آخرین پژوهش انجام گرفته در عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی آرمانی با استفاده از نقش میانجی قضاوت اخلاقی پرداخته و بر اساس مطالعات کتابخانه ای می باشد. و در نهایت ارتباط بین بازاریابی آرمانی و پرداخت اضافه و عوامل موثر بر آن بررسی گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.