تمایل حضور مشتریان در باشگاه ورزشی با تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: باشگاه پرورش اندام تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تمایل حضور مشتریان در باشگاه ورزشی با تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: باشگاه پرورش اندام تبریز) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تمایل حضور مشتریان در باشگاه ورزشی با تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: باشگاه پرورش اندام تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تمایل حضور مشتریان در باشگاه ورزشی با تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: باشگاه پرورش اندام تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تمایل حضور مشتریان در باشگاه ورزشی با تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: باشگاه پرورش اندام تبریز) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر توصیف و تمایل حضور مشتریان در باشگاه ورزشی با تبلیغات دهان به دهان باشگاه پرورش اندام شهر تبریز بوده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر تبریز که دست کم چندین سال سابقه فعالیت ورزشی داشته اند را تشکیل دادند. به این منظور ۸۰ مشتری از باشگاه های بدنسازی به صورت تصادفی انتخاب شد و اطلاعات لازم مربوط به ویژگی های فردی از طریق چک لیست و پرسش نامه تبلیغات دهان به دهان جانگ ( ۲۰۰۷ ) و با پایایی ۰.۸۲ = و پرسش نامه تمایل حضور مجدد لیم (۲۰۰۶ ) و با پایایی ۹۱/۰ = ، جمع آوری شد. روش تحقیق همبستگی بوده و از ضریب همبستگی پیرسون و رگریسون خطی برای تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج تحلیل رگریسون نشان داد ، همه مولفه های تبلیغات دهان به دهان قابلیت پیش بینی تمایل حضور مشتریان باشگاه های پرورش تبریز را دارند ( به جز مولفه تخصص گیرنده ). بطوری که مولفه پیگیری اطلاعات بیشترین و قدرت رابطه کمترین تاثیر را بر تمایل حضور مشتریان به باشگاه های پرورش اندام را داشتند. با عنایت به یافته ها ، ضروری است به کیفیت و قیمت خدمات توجه شود تا رضایت مشتریان جلب شود و در نتیجه رضایت مشتریان باعث تبلیغات دهان به دهان برای حضور مشتریان جدید در باشگاه های پرورش اندام شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.