تاثیر سرمایه فکری بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر سرمایه فکری بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر سرمایه فکری بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر سرمایه فکری بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر سرمایه فکری بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیر سرمایه فکری بر رابطه رقابت در بازار محصول و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۴ می باشد. تعداد ۱۲۴ شرکت به روش حذف سیستماتیک به عنوان نمونه انتخاب شدند و با استفاده از تحلیل رگرسیون ترکیبی فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرارگرفتند. نتایج حاکی از وجود رابطه مستقیم و معنادار بین سطح رقابت بازار محصول با عملکرد شرکت با شاخصROA است همچنین یافته ها نشان می دهد که سرمایه فکری بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد شرکت تاثیر دارد براساس نتایج، مدیران اهمیت رقابت در بازار محصول را درک کرده و جهت بهبود عملکرد شرکت اقدام به اتخاذ استراتژی های شرکت در بازار محصولات خواهند کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.