تاثیر ریسک گریزی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش میانجی اعتماد (مطالعه موردی: مصرف کنندگان تلفن همراه در بین دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ریسک گریزی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش میانجی اعتماد (مطالعه موردی: مصرف کنندگان تلفن همراه در بین دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ریسک گریزی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش میانجی اعتماد (مطالعه موردی: مصرف کنندگان تلفن همراه در بین دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ریسک گریزی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش میانجی اعتماد (مطالعه موردی: مصرف کنندگان تلفن همراه در بین دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ریسک گریزی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش میانجی اعتماد (مطالعه موردی: مصرف کنندگان تلفن همراه در بین دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر ریسک گریزی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری در بین دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران پرداخته است. که ازاین رو ازلحاظ ماهیت روشی، پژوهش توصیفی و از نوع هدف کاربردی است. جامعه آماری پژوهش دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران می باشند. روش نمونه گیری در این پژوهش از روش نمونه گیری در دسترس می باشد و برای تعیین حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها در این پژوهش میدانی می باشد که از پرسشنامه چادوری و هالبروک (۲۰۰۱) برای متغییرهای وفاداری رفتاری، وفاداری نگرشی، اعتماد به برند و از پرسشنامه راجو (۱۹۸۰) برای ریسک گریزی استفاده شده است. ابزار اندازه گیری از نظر استاد راهنما و خبرگان دارای روایی صوری بوده و آلفای کرونباخ تمامی متغیر های پژوهش از ۰.۷ بیشتر بوده است. از تکنیک معادلات ساختاری و از نرم افزار Lisrel و Amos به منظور آزمون فرضیه ها استفاده شده است.پنج فرضیه مورد آزمون قرار گرفته و نتایج حاکی از آن است که تاثیر مثبت و معنادار ریسک گریزی بر اعتماد به نام تجاری در مورد نام تجاری و همچنین تاثیر مثبت و معنادار اعتماد به نام تجاری در مورد نام تجاری بر وفاداری (نگرشی و رفتاری) از طریق اعتماد به نام تجاری در مورد نام تجاری، تایید شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.