برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازار در چهار مرحله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازار در چهار مرحله دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازار در چهار مرحله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازار در چهار مرحله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازار در چهار مرحله :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

فرهنگ مدیریت طی دو دهه گذشته ، مزیت و اهمیت تفکر استراتژیک در بین مدیران و سازمان ها به سبب ایجاد موقعیت برتر رقابتی و حفاظت در برابر تغییرات محیطی را مورد تاکید قرار داده است و بدین رو ، بیش تر برنامه ریزی ها بهره گیری از برنامه ریزی استراتژیک را آغاز کرده و یا در دستور کار خویش قرار داده اند. انگیزه اصلی این مقاله شناخت ، پالایش و بررسی اطلاعات بازار به منظور طرح برنامه بازار برای ارایه به مدیریت جهت اخذ تصمیم های به موقع ، سریع و درست است. با توجه به یافته های این تحقیق می توان ذکر نمود که استراتژی ها به گونه ای تحلیل می شوند که نقاط ضعف شرکت به حداقل ممکن برسد و بتوان آن ها را به نقاط قوت تبدیل کرد و شاید با تلاش زیاد بتوان آن ها را به شایستگی های ممتاز تبدیل نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.