بررسی اثر فرصت رشد بر رابطه بین پاداش مدیران و مدیریت سود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر فرصت رشد بر رابطه بین پاداش مدیران و مدیریت سود دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر فرصت رشد بر رابطه بین پاداش مدیران و مدیریت سود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر فرصت رشد بر رابطه بین پاداش مدیران و مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر فرصت رشد بر رابطه بین پاداش مدیران و مدیریت سود :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

سود به عنوان نتیجه نهایی فرآیند حسابداری مالی و اصلی ترین منبع اطلاعات، ممکن است تحت تاثیر عوامل متعددی قرار گیرد. یکی از مواردی که می تواند تاثیر عمده بر میزان سود گزارش شده داشته باشد، نرخ پاداش مدیران شرکت ها می باشد. هدف پژوهش حاضر بررسی اثر فرصت رشد بر رابطه بین پاداش مدیران و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. این پژوهش از نظر هدف، تحقیقی کاربردی و در زمره تحقیقات توصیفی- همبستگی به شمار می رود. .نمونه آماری شامل ۱۵۱ شرکت برای دوره هفت ساله (۱۳۸۸ لغایت ۱۳۹۴) پس از بررسی همه جانبه از جنبه در دسترس بودن اطلاعات آن ها پس از جمع آوری، پردازش شده و توسط روش های آمار توصیفی مناسب و هم چنین روش های آماری استنباطی جهت تشخیص نوع داده های ترکیبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس تحلیل صورت پذیرفته نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان داد بین پاداش مدیران و مدیریت سود تعهدی رابطه مثبت و معناداری دارد، بین فرصت رشد شرکت و مدیریت سود از طریق اقلام تعهدی رابطه منفی معناداری وجود دارد، مدیران شرکت های با فرصت رشد پایین تر، انگیزه بالاتری برای مدیریت سود از طریق اقلام تعهدی برای دریافت پاداش بالاتر ندارند، بین پاداش مدیران و مدیریت سود از طریق اقلام واقعی رابطه مثبت معنادار وجود دارد، بین فرصت رشد شرکت و مدیریت سود از طریق اقلام واقعی رابطه منفی معناداری وجود دارد، مدیران شرکت های با فرصت رشد پایین تر، انگیزه بالاتری برای مدیریت سود از طریق اقلام واقعی برای دریافت پاداش بالاتر دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.