بازارشناسی تجارت الکترونیک(مورد مطالعه: وب سایت تیوال)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازارشناسی تجارت الکترونیک(مورد مطالعه: وب سایت تیوال) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازارشناسی تجارت الکترونیک(مورد مطالعه: وب سایت تیوال) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازارشناسی تجارت الکترونیک(مورد مطالعه: وب سایت تیوال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازارشناسی تجارت الکترونیک(مورد مطالعه: وب سایت تیوال) :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
در این پژوهش به بررسی شبکه اجتماعی تیوال خواهیم پرداخت. وب سایت تیوال از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در غالب یک شبکه اجتماعی با هدف خرید و فروش بلیط تیاتر، کنسرت و سینما آغاز کرده است. در حال حاضر وب سایت تیوال توانسته است در بین شبکه های اجتماعی جایگاه خوبی پیدا کرده و به صورت گسترده ای به فروش بلیط تیاتر بپردازد و در برنامه خود ابتدا فروش بلیط-های سینما و سپس فروش بلیط کنسرت ها را قرار داده است. این پژوهش به بررسی ویژگی ها، رفتارها، عملکرد و عوامل تاثیرگذار خرد و کلان بر این بنگاه می پردازد و سپس هر یک از این عوامل را در رابطه با مشتریان، رقبا، همکاران و شرایط بازار بررسی می شود. یافته های حاصل حاکی از این است که علی رغم موفق بودن این وب سایت در جلب مخاطب و افزایش اعضای خود، استمرار فعالیت ها نیازمند بررسی دقیق بازار و استفاده از پتانسیل ها و امکانات بالقوه وب سایت و کارکنان می باشد. بدین ترتیب با شناسایی فرصت های موجود در بازار و تشخیص نیازها و خواسته های مشتریان می توان بهبود و استمرار فعالیت های این وب سایت را تضمین نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.