ارزیابی کارآمد و موثر وفاداری مشتری برای توسعه مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کارآمد و موثر وفاداری مشتری برای توسعه مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش داده کاوی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کارآمد و موثر وفاداری مشتری برای توسعه مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارآمد و موثر وفاداری مشتری برای توسعه مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کارآمد و موثر وفاداری مشتری برای توسعه مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش داده کاوی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

روش تحلیل داده کاوی کمک زیادی به محققان برای استخراج دانش و اطلاعات مخفی ای کرده که در داده های مورد استفاده محققان به ارث رسیده اند. این بررسی، روش جدیدی را براساس مدل RFM گسترش یافته با استفاده از یک پارامتر اضافی، گرایش روش WRFM به الگوریتم K میانگین که توسط K ی بهینه در روش تحلیل داده کاوی با توجه به شاخص دیویس-بولدین اعمال شده، و سپس طبقه بندی وفاداری محصول مشتری تحت مفهوم B2B مطرح کرده است. این روش توسعه برای شرکت ساپکو در ایران اجرا شده است. نتایج، توانایی فوق العاده ای برای شرکت جهت ارزیابی وفاداری مشتری اش در استراتژی بازاریابی طراحی شده توسط این موسسه در مقایسه با انتخاب تصادفی که معمولا توسط اکثر شرکت های ایران استفاده می شود را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.