تاثیر تنش حاصل ازحداکثر بار محوری خودروها برگسترش ترک های خستگی در روسازی های مختلط (اساس بتن سیمانی پیوسته و رویهآسفالتی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تنش حاصل ازحداکثر بار محوری خودروها برگسترش ترک های خستگی در روسازی های مختلط (اساس بتن سیمانی پیوسته و رویهآسفالتی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تنش حاصل ازحداکثر بار محوری خودروها برگسترش ترک های خستگی در روسازی های مختلط (اساس بتن سیمانی پیوسته و رویهآسفالتی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تنش حاصل ازحداکثر بار محوری خودروها برگسترش ترک های خستگی در روسازی های مختلط (اساس بتن سیمانی پیوسته و رویهآسفالتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تنش حاصل ازحداکثر بار محوری خودروها برگسترش ترک های خستگی در روسازی های مختلط (اساس بتن سیمانی پیوسته و رویهآسفالتی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رشد ترک خستگی در یک روسازی مختلط با اساس بتنی و رویه آسفالتی است. برای این منظور در ابتدا کلیاتی در مورد علم مکانیک شکست ارایه و پارامتر ضریب شدت تنش به عنوان پارامتر اصلی در بررسی رشد ترک های خستگی معرفی شده است. برای شبیه سازی رشد ترک بایستی مقادیر ضریب شدت تنش برای ابعاد مختلف ترک مشخص باشد. در اینجا از نرم افزار تجاری ABAQUS برای این منظور استفاده شده است. پس از تعیین ضریب شدت تنش برای عمق های مختلف ترک، با استفاده از برازش منحنی یک رابطه بسته برای ضریب شدت تنش بر حسب عمق استخراج شده است. با استفاده از رابطه بسته به دست آمده می توان رشد ترک را بررسی نمود. به منظور بررسی اثر ضخامت رویه بر روی روند رشد ترک محاسبات برای سه ضخامت ۱۵، ۲۰ و ۲۵ سانتی متر برای رویه آسفالتی انجام شده است. نتایج نشان می دهد که با افزایش ضخامت رویه میزان آسفالتی از ۱۵ به ۲۰ تعداد سیکل لازم برای رشد یک ترک از بیست به پنجاه درصد ضخامت، کاهش پیدا می کند اما با افزایش ضخامت از ۲۰ به ۲۵ مقدار آن تغییر چندانی پیدا نمی کند. همچنین مشخص شد که با افزایش مدول یانگ رویه و اساس تعداد سیکل مورد نیاز برای یک مقدار معین رشد ترک افزایش پیدا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.