ارزیابی تاثیرات افزودنی گوگاس در مقاومت مخلوط آسفالتی اجرا شده درمناطق گرمسیر (مطالعه موردی پروژه بزرگراه زابل/زاهدان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیرات افزودنی گوگاس در مقاومت مخلوط آسفالتی اجرا شده درمناطق گرمسیر (مطالعه موردی پروژه بزرگراه زابل/زاهدان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیرات افزودنی گوگاس در مقاومت مخلوط آسفالتی اجرا شده درمناطق گرمسیر (مطالعه موردی پروژه بزرگراه زابل/زاهدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیرات افزودنی گوگاس در مقاومت مخلوط آسفالتی اجرا شده درمناطق گرمسیر (مطالعه موردی پروژه بزرگراه زابل/زاهدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیرات افزودنی گوگاس در مقاومت مخلوط آسفالتی اجرا شده درمناطق گرمسیر (مطالعه موردی پروژه بزرگراه زابل/زاهدان) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اثر همزمان رشد بارهای ترافیکی در جاده ها و بالا بودن درجه حرارت روسازی در بازه زمانی طولانی (به خصوص در روزهای گرم تابستان)، سبب بوجود آمدن خرابی های زودرس در قشرهای آسفالتی می گردد بنابراین ارایه راهکاری فنی، اقتصادی و قابل اجرا ضروری به نظر می رسد. در این پروژه استفاده از گرانول های گوگرد پلیمری گوگاس با درصدهای ۳۰، ۴۰ ، ۵۰ (درصد وزنی از قیر) جهت اصلاح خواص آسفالت به عنوان روشی بهینه در مقایسه با آسفالت معمولی حاوی قیر ۶۰/۷۰ با درجه عملکردی ۶۴/۲۲ مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج آزمایش های مارشال طبق استاندارد ASTM D1559 آب جوشان ASTM D3625، مدول دینامیکی ASTM D3497 خستگی AASHTO T321 خزش استاتیکی BS 598 خزش دینامیکی BS DD226 و شیار جای چرخ AASHTO T324 به ترتیب بیانگر ۵۰ % افزایش در استحکام مارشال ( ۱.۵ برابر)، رنگ تیره تر و پوشش قیر اندودتر در آزمایش آب جوشان، افزایش مدول دینامیکی به مقدار۱۲۰% و (۲.۲ برابر) ، افزایش بیش از ۵۵۰% در تعداد سیکل های بارگذاری لازم جهت کاهش ۵۰ درصدی تنش خمشی اولیه تیرچه ( ۶.۵ برابر)، افزایش ۳۵۰۰ % زمان جریان در آزمایش خزش استاتیکی ( ۳۶ برابر)، افزایش ۱۳۰۰ % عدد جریان در آزمایش خزش دینامیکی ( ۱۴ برابر) و افزایش ۶۲۰۰% مقاومت در برابر خرابی شیار جای چرخ ( ۶۳ برابر) در مخلوط های آسفالتی اصلاح شده با ۴۰ % گوگاس نسبت به مخلوط های آسفالتی معمولی می باشد و در نهایت پس از ارایه مدل تخمین مدول دینامیکی به روش کانتور پلات Minitab، مخلوط آسفالتی اصلاح شده با ۴۰ % گوگرد پلیمری گوگاس به عنوان طرح اختلاط منتخب جهت استفاده در آزادراه ها، بزرگراه ها، جاده های ترانزیت و خطوط BRT به خصوص در مناطق گرمسیر پیشنهاد می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.