تحلیل جامعه شناسی خلاقیت در مسکات تجاری مطالعه موردی:مسکات روزانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل جامعه شناسی خلاقیت در مسکات تجاری مطالعه موردی:مسکات روزانه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل جامعه شناسی خلاقیت در مسکات تجاری مطالعه موردی:مسکات روزانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جامعه شناسی خلاقیت در مسکات تجاری مطالعه موردی:مسکات روزانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل جامعه شناسی خلاقیت در مسکات تجاری مطالعه موردی:مسکات روزانه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

خلاقیت یک فرآیند اجتماعی در جهت تولید ایده مفید و ارزشمند به منظور ارایه محصول و خدمات مورد نظر برای قشرهای مختلف یک جامعه است که همواره مسکاتها که نقش بسزایی در امر تبلیغات دارند، نیازمند آن هستند. از این رو مسکاتها علاوه بر نو بودن باید دارای خصوصیاتی باشد که مورد پذیرش مخاطبین متفاوت در محدوده موردنظر قرار بگیرد و مناسب با تفکر او باشد. این تناسب و مناسب بودن را مخاطب هنگام رد و یا پذیرش تعیین می کند.این پژوهش با روش توصیفی- تحلیلی و شیوه جمع آوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای و میدانی به بررسی میزان موفقیت، خلاقیت، آگاهی دهی، ترغیب و محبوبیت موجود در مسکات مورد نظر در بین مخاطبین با گروه دو گروه سنی و تقسیم میزان تحصیلات به دو گروه، می پردازد. موارد انتخابی در این تحقیق میدانی با توجه به نظریات پیر بوردیو جامعه شناس صورت گرفته است که سن و میزان تحصیلات را از موارد مهم در درک خلاقیت ذکر کرده است. آمار به دست آمده در دو گروه سنی و میزان تحصیلات متفاوت، در کلیه موارد متوسط ارزیابی شده است به خصوص در میزان خلاقیت که بحث اصلی این مقاله است. همچنین این ارزیابی در در میزان ترغیب و میزان محبوبیت به حداقل کاهش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.