امکانسنجی خلق کاراکتر رایانهای سه بعدی با رویکرد به قهرمانان اسطورهای-نمونه موردی کاراکتر باس آت از اسطوره ددقورقود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 امکانسنجی خلق کاراکتر رایانهای سه بعدی با رویکرد به قهرمانان اسطورهای-نمونه موردی کاراکتر باس آت از اسطوره ددقورقود دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد امکانسنجی خلق کاراکتر رایانهای سه بعدی با رویکرد به قهرمانان اسطورهای-نمونه موردی کاراکتر باس آت از اسطوره ددقورقود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی امکانسنجی خلق کاراکتر رایانهای سه بعدی با رویکرد به قهرمانان اسطورهای-نمونه موردی کاراکتر باس آت از اسطوره ددقورقود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن امکانسنجی خلق کاراکتر رایانهای سه بعدی با رویکرد به قهرمانان اسطورهای-نمونه موردی کاراکتر باس آت از اسطوره ددقورقود :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در توسعه و تولید بازیهای رایانه ای با رویکرد ملی و بومی، ضروریات و مواردی وجود دارد. یکی از این موارد مهم، ساخت واستفاده از کاراکترهای جذاب است که ملهم از داستانها، تاریخ و اسطوره های بومی و محلی می باشند. ساخت بازیهایی با مضامین ذکر شده می تواند برای مخاطب امروزی بدیع باشد. شخصیتهای اسطوره ای متعلق به جغرافیای حال و گذشته ایران، ظرفیت بسیار بالایی در تبدیل شدن به کاراکترهای رایانه ای دارند. ساختار روایی اسطوره های موجود بسیار نزدیک به روایت در بازیهای رایانه ای امروزی است، به طوری که در هردوساختار روایت مبتنی بر پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات ورسیدن به هدف و فرجام نهایی توسط قهرمانان و رستگاری آنها می باشد. در گونه های نقش محور (بازی) با توجه به نمونه های خارجی و چند نمونه داخلی، این ساختار به خوبی جواب داده است. در این مقاله تلاش شده است تا نحوه طراحی و ساخت کاراکتر برای بازیهای رایانه ای با مضمون اسطوره ای مورد بررسی قرار گیرد و به ملزومات و موانعی که در این رابطه وجود دارند، پرداخته شوند. بدین منظور با مطالعه در اسطورههای آذربایجانی- ترکی-ایرانی، شخصیتی انتخاب گردید، سپس برای شکل بندی و ساخت آن کاراکتر، ویژگی های ظاهری، جسمانی نژاد ترک ایرانی و نحوه پوشش و لباس منطقه آذربایجان در گذشته مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت بر اساس ساختار داستان مورد مطالعه، کاراکتر طراحی و ساخته شد. در نتیجه گیری به موانع موجود و شرایط لازم اشاره گردید که می تواند در زمینه ساخت کاراکتر رایانه ای برای محققین وهنرمندان این عرصه مفید باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.