نقش سطوح هوش تجاری در بهبود عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش سطوح هوش تجاری در بهبود عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش سطوح هوش تجاری در بهبود عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش سطوح هوش تجاری در بهبود عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش سطوح هوش تجاری در بهبود عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در اکثر کشورها، بنگاه های کوچک و متوسط به عنوان عناصر مهم در پیشرفت های اقتصادی- اجتماعی شناخته شده اند. نگاهی به نظام اقتصادی بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته ی جهان نشان می دهد که ایجاد و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط یکی از اولویت های اساسی در برنامه های توسعه اقتصادی است. این بنگاه ها باوجود آنکه نیازمند سرمایه گذاری نسبتا کمتر هستند، اما همچنان با مشکلات و موانعی در بازار رقابتی رو به رو می باشند. به علت وجود فضای رقابتی حاکم بر بازار جهان، بنگاه های اقتصادی به منظور موفقیت و کسب مزیت رقابتی، به دنبال امکانات، ابزارها و روش هایی بر مبنای فناوری هستند که بتواند سریع و مطمین شرایط لازم را برای آنها فراهم آورد. هوشمندی کسب و کار یکی از رایج ترین این گونه فناوری هاست که به بنگاه های اقتصادی امکان جمع آوری، تبدیل، ایجاد، نگهداری و انتقال داده های صحیح و تحلیل سریع آنها در فرآیند تصمیم گیری را می دهد. در این مقاله با استفاده از روش کتابخانه ای به بررسی هوش تجاری و کاربرد آن در بنگاه های کوچک و متوسط پرداخته شده و به چهار سطح تاثیر هوش تجاری در این بنگاه ها مورد توجه قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.