تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود ارتباطات مشتریان سازمان تامین اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود ارتباطات مشتریان سازمان تامین اجتماعی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود ارتباطات مشتریان سازمان تامین اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود ارتباطات مشتریان سازمان تامین اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود ارتباطات مشتریان سازمان تامین اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در کسب وکار امروزه، کسب رضایت مشتری و تامین خواسته های او نقش حیاتی در اهداف سازمان دارد و به عبارتی کلید رشد کسب وکار، در به دست آوردن رضایت مشتری است. توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و نفوذ بیش از پیش رایانه های شخصی و شبکه جهانی اینترنت در زندگی جهانیان موجب شده تا شرکت های خصوصی و نهادها و سازمان های دولتی کانال های الکترونیک و شبکه های دیجیتالی را ابزاری مناسب برای ارایه خدمات موثرتر به مشتریان و شهروندان در نظر بگیرند. شرکت ها و دولت ها تلاش کردند تا با بهره گیری از فناوری ارتباطات و اطلاعات فرآیندهای خدمت رسانی را تسریع و تسهیل نمایند و از این طریق بیش از گذشته انتظارات و نیازهای مشتریان و شهروندان را برآورده سازند. انطباق انتظارات با ادراکات و تجربیات شهروندان و مشتریان از خدمات الکترونیکی، کیفیت خدمات الکترونیک تعریف می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.