اعتماد در بستر اینترنت اشیا جهت توسعه ی تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتماد در بستر اینترنت اشیا جهت توسعه ی تجارت الکترونیک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتماد در بستر اینترنت اشیا جهت توسعه ی تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتماد در بستر اینترنت اشیا جهت توسعه ی تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتماد در بستر اینترنت اشیا جهت توسعه ی تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تجارت الکترونیک یکی از بزرگ ترین فعالیت ها در عصر اینترنت است که منجر به ایجاد فرصت های متعدد در سازمان ها و شرکت ها شده است. رشد فراگیر اینترنت، سکوی گسترده تری را، به نام اینترنت اشیا، ایجاد کرده است. فناوری اینترنت اشیا به عنوان یک الگوی شبکه بندی شده از اشیای هوشمند به هم متصل، در هر زمان و مکانی اتصال و ارتباط بین اشیا را فراهم آورده است. گسترش اینترنت اشیا، تجارت الکترونیک را، به طور موثر بهبود می بخشد؛ ولی وجود بستری مطمعن برای انجام فعالیت های تجارت الکترونیک، امری ضروری است. اعتماد میان کاربران در شبکه های اجتماعی به شدت اعتماد میان کاربران بستگی دارد. امنیت و حفظ حریم خصوصی در یک تراکنش آنلاین می تواند منجر به شکل-گیری اعنماد شود. با توجه به حساسیت موضوع و اینکه هنوز در بحث امنیت، حریم خصوصی و اعتماد چالش های فراوانی وجود دارد، در این تحقیق به شناخت فاکتورهای تاثیر گذار بر اعتماد پرداخته می شود. اعتماد در اینترنت اشیا از این رو مهم است که در سیستم مدیریت اعتماد اینترنت اشیا، یک نود با استفاده از مشاهده ی مستقیم یا توصیه از دیگر نودها اعنمادش را نسبت به گره مجاور می سنجد. به همین خاطر، هدف از انجام این پژوهش، ترکیب مفهوم اعتماد و اینترنت اشیا و به کارگیری آن در بهبود تجارت الکترونیک است. افزایش اعتماد در بستر اینترنت اشیا منجر به افزایش تراکنش های بر خط، رشد معاملات در فضای مجازی، و در نتیجه گسترش تجارت الکترونیک می شود. در این مقاله اهداف مدیریت اعتماد و روش های ازیابی آن در بستر اینترنت اشیا به منظور توسعه ی تجارت الکترونیک به روش تحلیلی و توصیفی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.