بررسی اثر ترشوندگی و ساختار محیط متخلخل با استفاده از مدل سازی شبکه حفره بر اشباع نفت باقیمانده و تراوایی نسبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر ترشوندگی و ساختار محیط متخلخل با استفاده از مدل سازی شبکه حفره بر اشباع نفت باقیمانده و تراوایی نسبی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ترشوندگی و ساختار محیط متخلخل با استفاده از مدل سازی شبکه حفره بر اشباع نفت باقیمانده و تراوایی نسبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ترشوندگی و ساختار محیط متخلخل با استفاده از مدل سازی شبکه حفره بر اشباع نفت باقیمانده و تراوایی نسبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ترشوندگی و ساختار محیط متخلخل با استفاده از مدل سازی شبکه حفره بر اشباع نفت باقیمانده و تراوایی نسبی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

برای بدست آوردن تراوایی نسبی و اشباع سیال باقیمانده نیاز به مغزه گیری از مخزن و انجام آزمایشات ویژه مغزه میباشد. از آنجایی که گرفتن مغزه و انجام آزمایشات شامل هزینه های زیاد، صرف زمان و انرژی بالایی است و البته در بسیاری از عملیاتهای مغزه گیری از چاهها امکان گرفتن نمونه بدلایل مختلفی وجود ندارد، مدل شبکه ی حفرهای، میتواند روشی ریاضی جایگزین، برای آزمایشات ویژه مغزه در محاسبه تراوایی نسبی و اشباع باقیمانده با استفاده از خرده های حفاری باشد. در مدل سازی شبکه ی حفره ای فرض میشود که میتوان نقشه فضاهای خالی محیط متخلخل را با استفاده از تصویر برداری اشعه ایکس از خرده های حفاری بدست آورد و آن را با شبکهای از حفره ها و گلوها منطبق نمود. در این پروژه، مدل شبکه با ساختاری منظم از حفرات و عدد اتصال مشخص ساخته میشود. سپس مدل با نتایج آزمایشگاهی اوک برای ماسه سنگ آبدوست برا اعتبارسنجی میگردد. در نهایت تست حساسیت سنجی با تغییر پارامترهای ساختار شبکه و توزیع ترشوندگی جهت بررسی میزان تاثیر آن بر اشباع باقیمانده و تراوایی نسبی انجام شده است. در این پژوهش مشخص گردید که بیشترین تاثیر بر روی تراوایی نسبی، تغییر در توزیع شعاع گلوگاه ها می باشد و طول گلوگاه ها چندان تاثیری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.