مقاله آشنایی با روش گسترش عملکرد کیفیت بر اساس نظر مشتری در بخش مسکن (Q.F.D)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آشنایی با روش گسترش عملکرد کیفیت بر اساس نظر مشتری در بخش مسکن (Q.F.D) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آشنایی با روش گسترش عملکرد کیفیت بر اساس نظر مشتری در بخش مسکن (Q.F.D)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آشنایی با روش گسترش عملکرد کیفیت بر اساس نظر مشتری در بخش مسکن (Q.F.D)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آشنایی با روش گسترش عملکرد کیفیت بر اساس نظر مشتری در بخش مسکن (Q.F.D) :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

با تحولات اقتصادی – تجاری در سطح بین الملل، گسترش ارتباطات جهانی و تولید انبوه و صنعتی محصولات ، ضرورت طراحی و تولید محصولات بر اساس تامین خواسته های مشتری و رقابت در عرضه محصولات با کیفیت تر، بخوبی احساس شد. از این رو روش های ارزیابی محصول از دهه ۱۹۶۰ تاکنون تکمیل و به صورتی مدون و علمی تعریف شده است. یکی از جامع ترین این روش ها ، روش Q.F.D یا گسترش عملکرد کیفیت بر اساس نظر بهره برداران می باشد.
در این نوشتار به تشریح روند تکمیل پرسشنامه ، خانه کیفیت و نحوه طرح ریزی محصول بر اساس نتایج به دست آمده در خانه کیفیت خواهیم پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.