مروری بر چالش های تاخیر و جریان سازی ویدیویی در معماری های سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر چالش های تاخیر و جریان سازی ویدیویی در معماری های سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر چالش های تاخیر و جریان سازی ویدیویی در معماری های سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر چالش های تاخیر و جریان سازی ویدیویی در معماری های سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر چالش های تاخیر و جریان سازی ویدیویی در معماری های سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پیشرفتهای اخیر در فن آوری ابری ، ایده انجام بازی بر بستر ابر را به واقعیت تبدیل کرده است. انجام بازی بر بستر ابر،در ساده ترین شکل خود، یک برنامه بازی تعاملی را از راه دور بر بستر ابر ارایه داده و صحنه های یازی را به عنوان یک توالی ویدیویی بر روی اینترنت برای بازیکن برمیگرداند. این نوع معماری به عنوان یک مزیت جدید برای دستگاههای محاسباتی ضعیف یا اصطلاحاThin Client ابداع شده است که از این طریق قادر خواهند بود بازیهای رایانه ای باکیفیت بالا را اجرا کنند. پیشگامان صنعت بازی بر بستر ابر همچون شرکتهایGAIKAI و ONLIVE در بازاری که مبتنی بر کاربران زیاد است توانسته اند به موفقیت نسبی برسند که برای شروع کار، راضی کننده است. در این مقاله، یک تحلیل اصولی از معماریهای بازی بر بستر ابر ارایه شده و به مهمترین چالشهای هر یک اشاره گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.