تولید محتوای رویه ای در صنعت بازی های رایانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تولید محتوای رویه ای در صنعت بازی های رایانه ای دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تولید محتوای رویه ای در صنعت بازی های رایانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تولید محتوای رویه ای در صنعت بازی های رایانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تولید محتوای رویه ای در صنعت بازی های رایانه ای :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

ساخت و تولید محتوا برای بازیهای رایانه ای کاری سخت و هزینه بر است. هدف از روش تولید محتوای رویه ای استفاده از الگوریتمها به منظور خودکار نمودن فرآیند تولید محتوای بازی، در جهت کاهش هزینه طراحی و توسعه بازی هاست. سیستمهایی که چنین هدفی را در نظر میگیرند، پتانسیل استفاده به عنوان طراحی بازی بر اساس تقاضارا دارا هستند. درعینحال، چنین سیستمهایی بایستی انعطاف پذیری لازم در ایجاد محتوای موردنیاز طراحان و بازیکنان را نیز موردتوجه قرار دهند. در این مقاله، استفاده از این روش در صنعت بازیهای رایانه ای مورد ارزیابی قرار گرفته و یک رده بندی برای بازیهای موجود ارایه میگردد. به علاوه، به مشکلاتی که در استفاده از این روش وجود دارد اشاره شده و راه حلهای آن بیان میشوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.