بهینه سازی مسیریابی شبکه های تعریف شده با نرم افزار برای سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر با توجه به توانمندی کاربران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی مسیریابی شبکه های تعریف شده با نرم افزار برای سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر با توجه به توانمندی کاربران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی مسیریابی شبکه های تعریف شده با نرم افزار برای سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر با توجه به توانمندی کاربران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی مسیریابی شبکه های تعریف شده با نرم افزار برای سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر با توجه به توانمندی کاربران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی مسیریابی شبکه های تعریف شده با نرم افزار برای سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر با توجه به توانمندی کاربران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بازیهای ویدیویی ارایه شده از سوی سرویس دهنده های بر بستر ابر، فرصتهای جدیدی در صنعت بازی پدید آورده اند و کاربران نهایی را قادر میسازند بازی های رایانه ای را با کیفیت گرافیکی بالاروی دستگاههای ضعیف یا اصطلاحاThin Client بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار خاصی انجام دهند. به این خاطر که قسمت عمده ی محاسباتی پردازش بازی، شامل پردازش ورودی کاربر، رندر کردن و کدگذاری صحنه های بازی و جریان سازی ویدیو در مراکز داده انجام میشوند، لذا این مراکز داده نقشی کلیدی در ارایه ی بازیهای با کیفیت بالابه کاربران نهایی ایفا میکنند. شبکه ی تعریف شده با نرم افزار )Network defined-Software ،)مدیریت و کنترل ارتباط درون مرکز داده را به روشی متمرکز امکانپذیر می سازد بهطوریکه میتوان آن را بهعنوان یک وسیله برای بهینه سازی توزیع جریان به کار برد. در این مقاله، یک روش مبتنی بر بهینهسازی و برنامه ریزی خطی )Programming Linear )برای تخصیص بهینه ی سرورهای بازی به نشستهای بازی و انتخاب بهترین مسیر ارتباطی درون یک مرکز داده بازی بر بستر ابر ارایه شده است. روش بهینه سازی ارایه شده در این تحقیق، پارامترهایی همچون قدرت پردازشی سرورها، ظرفیت خروجی سویچ های بین راهی و تاخیرهای آنها را در نظر میگیرد. نتایج تجربی ما نشان میدهند که مدل پیشنهادشده، تاخیر متوسط همه ی بازیکنها درون یک مرکز داده را کاهش داده و نسبت به مدلهای حریصانه موجود که مبتنی بر شبکه یا سرویس دهنده هستند عملکرد بهتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.