بررسی نقش موثر گرافیک بازی های تلفن همراه در رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک مصاحبه نردبانی در روش شناسی شبکه خزانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش موثر گرافیک بازی های تلفن همراه در رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک مصاحبه نردبانی در روش شناسی شبکه خزانه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش موثر گرافیک بازی های تلفن همراه در رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک مصاحبه نردبانی در روش شناسی شبکه خزانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش موثر گرافیک بازی های تلفن همراه در رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک مصاحبه نردبانی در روش شناسی شبکه خزانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش موثر گرافیک بازی های تلفن همراه در رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک مصاحبه نردبانی در روش شناسی شبکه خزانه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

رضایت مشتری در هر صنعتی جزو فاکتورهای مهم و اساسی در موفقیت و پایداری آن صنعت است به گونه ای که بدون کسب رضایت مشتری نمیتوان امید به سودآوری آن داشت. صنعت بازیهای تلفن همراه جزو صنایع نوپا و در حال رشد در ایران است که باوجود تولید و ارایه بازیهای مختلف هنوز آنچنان از سوی مصرف کننده و بازیکن ایرانی مورد استقبال قرار نگرفته است همین امر ما را بر آن داشت تا به بررسی علل رضایت بازیکن ایرانی از بازی مخصوص تلفن همراه باشیم و به دنبال فهم این موضوع باشیم که چگونه و چه عواملی بر میزان رضایت بازیکن ایرانی از بازیهای تلفن همراه تاثیرگذار است. بدین منظور با استفاده از روش شبکه خزانه با ۱۱ بازیکن حرفهای بازیهای تلفن همراه مصاحبه عمیق با تکنیک نردبانی انجام شد تا بتوان ویژگیها و انتظارات آنها در مورد بازیهای تلفن همراه که منجر به رضایت آنان از این بازیها میشود را کشف کنیم. برای انجام روش شبکه خزانه از ۹ عنصر شامل رضایتبخشترین بازی، بازی بدون هیچگونه رضایت، دو بازی با رضایت بالا، دو بازی با رضایت پایین، دو بازی با رضایت متوسط و بازیایدهآل استفاده گردید. در مرحله اول عناصر برای کشف سازهها ،بهصورت مقایسه های سه تایی در اختیار مصاحبهشوندهها قرار گرفت و سپس در مرحله بعدی درجه بندی سازهها با استفاده از مقیاس لیکرت توسط مصاحبه شونده انجام پذیرفت. انجام مقایسههای سهتایی و بیان تفاوتها و تشابهاتدرنتیجه منجر به ذکر ۱۸۹ سازه و ۱۱ شبکه خزانه منفرد توسط مصاحبه شونده ها گردید که در مرحله بعد با استفاده از تحلیل محتوا این سازهها به ۳۰ سازه ثانویه کاهش یافت. از این میان ویژگی گرافیک بازی به عنوان پرتکرارترین سازه استخراج شد که در مقالات مشابه نیز همین نتیجه تایید شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.