بررسی معماری های مبتنی برCPU و GPU برای بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی معماری های مبتنی برCPU و GPU برای بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی معماری های مبتنی برCPU و GPU برای بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی معماری های مبتنی برCPU و GPU برای بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی معماری های مبتنی برCPU و GPU برای بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه کارایی سیستمهای کامپیوتری برای انجام کارهای مختلف بسیار حایز اهمیت است. یکی از مهمترین وسایل الکترونیکی، گوشیهای هوشمند و تبلتها است. کارایی این وسایل برای تمامی کاربران به منظور انجام کارهای خود و اجرای برنامه های کاربردی ازجمله بازیهای رایانه ای بسیار بااهمیت است. اجرای برنامه های با پردازش سنگین همچون بازیهای رایانه ای، با توجه به امکانات الزم ازجمله توان پردازش تصویرسازی هر چه بهتر، نیازمند بستر سخت افزاری قدرتمند است. با توجه به اندازه این وسایل، استفاده از ابزار قوی سخت افزاری در درون آنها امکان پذیر نیست. در این شرایط برای افزایش بازدهی سیستم، طراحی معماری صحیح میتواند راه گشا باشد. این شرایط برای کنسولهای بازی نیز صادق است و تمامی شرکتهای سازنده این وسایل به دنبال راهی برای بهبود کیفیت تصویرسازی و هر چه روانتر اجراشدن این برنامهها بر روی سیستمهای خود هستند. با توجه به سیستمهای طراحی شده در چند سال اخیر، عملکرد GPUها بسیار بااهمیت تر از گذشته شده است. موضوع جدیدی که در معماری گوشیهای هوشمند وجود دارد، کارکرد تعاملی CPU و GPU تحت عنوان APU است. این تعامل، بهبود چشمگیری در بازدهی این سیستمها داشته است، اما کارایی آنها هنوز به حداکثر نرسیده است. برای این منظور در این گزارش نحوه تعامل CPU و GPU در تراشههای مختلف مربوط به حوزه بازیهای رایانهای بررسی شده است. همچنین مشکالت موجود بر سر راه تعامل هر چه بهتر و نیز راه حلهایی برای برطرف کردن این مشکلات پیشنهادشده است. ارایه راهحلهایی از قبیل زمان بندی وظیفه ها و معماری جدید برای تعامل CPU و GPU میتواند کارگشا باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.