ارزیابی نگرش دانشجویان نسبت به بازی های رایانه ای و تاثیر آن برمیزان استفاده آنها از بازی های رایانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی نگرش دانشجویان نسبت به بازی های رایانه ای و تاثیر آن برمیزان استفاده آنها از بازی های رایانه ای دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی نگرش دانشجویان نسبت به بازی های رایانه ای و تاثیر آن برمیزان استفاده آنها از بازی های رایانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی نگرش دانشجویان نسبت به بازی های رایانه ای و تاثیر آن برمیزان استفاده آنها از بازی های رایانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی نگرش دانشجویان نسبت به بازی های رایانه ای و تاثیر آن برمیزان استفاده آنها از بازی های رایانه ای :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی نگرش دانشجویان نسبت به بازیهای رایانه ای و تاثیر آن بر میزان استفاده از بازیهای رایانهای به مرحله اجرا درآمد. جامعه آماری پژوهش، ۱۱۰ نفر از دانشجویان مقاطع مختلف بود که با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۸۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. با توجه به موضوع و اهداف موردبررسی در این تحقیق، از روش توصیفی-پیمایشی استفاده شده است. برای جمع آوری دادههای اولیه از روش توزیع پرسشنامه استاندارد استفاده شد و دادههای ثانویه از طریق مطالعات کتابخانه ای به دست آمد. مقیاس اندازه گیری از نوع طیف پنج گزینه ای لیکرت برای دو پرسشنامه نگرش نسبت به بازیهای رایانه ای و میزان استفاده از بازیهای رایانه ای بود، در ابتدای پرسشنامهها سوالات جمعیت شناسی شامل سن، جنس، مقطع تحصیلی، نوع بازی ازنظر هزینه، و ژانر موردعلاقه بازی پرسیده شد. از آلفای کرونباخ برای محاسبه پایایی پرسشنامه ها استفاده گردید. ضرایب آلفای کرونباخ برای سوالات نگرش نسبت به بازیهای رایانه ای۸۷/۴ و برای سوالات میزان استفاده از بازیهای رایانه ای ۸۸/۱ دست آمد. یافتههای پژوهش حاکی از آن است که بین نگرش نسبت به بازیهای رایانهای و میزان استفاده از بازیهای رایانه ای و اضطراب، اطمینان، علاقه مندی به انجام بازیهای رایانه ای بر اساس آزمون رگرسیون خطی رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.