ارزیابی سیستم های حرکتی بازی ها در دستگاه های هوشمند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی سیستم های حرکتی بازی ها در دستگاه های هوشمند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی سیستم های حرکتی بازی ها در دستگاه های هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی سیستم های حرکتی بازی ها در دستگاه های هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی سیستم های حرکتی بازی ها در دستگاه های هوشمند :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی انواع سیستم های حرکتی پیاده شده بر روی اشیا در اپلیکیشن های مربوط به دستگاه های هوشمند پرداخته شده و مزایا، معایب و راندمان اجرایی هر یک از انواع سیستمهای حرکتی شامل میزان فریم در ثانیهFPS حافظه مورداستفاده، تاخیر زمانی اجرا موردبررسی قرارگرفته است، همچنین چگونگی پیاده سازی سیستمهای حرکتی موردبررسی، در قالب یک بازی ساده در انجین بازی سازیGame Maker Studio ارایه شده است. نتایج بررسی نشان میدهد که سیستم حرکتی اشاره و کلیک بهترین عملکرد را ازلحاظ تاخیر زمانی داشته و منجر به ۱۰۰ درصد بهبود در کاهش تاخیر زمانی نسبت به سیستم حرکتی مبتنی بر سنسور شده است. همچنین این سیستم حرکتی به صورت میانگین، نیازمند کمترین میزان فریم در ثانیه برای اجرا میباشد به گونهای که نسبت به سیستم حرکتی غیرمستقیم بهبود ۴۰ درصدی در این مورد مشاهده شد. در ضمن سیستم حرکتی مبتنی بر سنسور گوشیهای هوشمند بهترین عملکرد را ازلحاظ مجموع حافظه استفادهشده با کاهش ۱۰ تا ۱۴ درصدی نسبت به سایر سیستمها، دارا میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.