اثربخشی بازی های کامپیوتری شناخت محور بر توانمندیهای شناختی،خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری دانش آموزان ۱۲-۷ساله
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی بازی های کامپیوتری شناخت محور بر توانمندیهای شناختی،خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری دانش آموزان ۱۲-۷ساله دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی بازی های کامپیوتری شناخت محور بر توانمندیهای شناختی،خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری دانش آموزان ۱۲-۷ساله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی بازی های کامپیوتری شناخت محور بر توانمندیهای شناختی،خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری دانش آموزان ۱۲-۷ساله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی بازی های کامپیوتری شناخت محور بر توانمندیهای شناختی،خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری دانش آموزان ۱۲-۷ساله :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
پژوهش باهدف اثربخشی بازیهای کامپیوتری شناخت محور بر توانمندیهای شناختی، خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری کودکان۷-۱۲ساله انجام گرفت . طرح پژوهش از نوع آزمایشی پیش آزمون – پس آزمون با دو گروه آزمایش و کنترل بود.جامعه آماری شامل کلیه کودکان ۷-۱۲ساله شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ از طریق نمونه گیری تصادفی چندمرحله ای ، تعداد ۳۰ دانش آموز در دو گروه آزمایش و کنترل )هر گروه۱۵نفر(انتخاب شدند. گروه آزمایش مداخله بازی های کامپیوتری شناخت محور را دریافت کرده درحالیکه گروه کنترل مداخلهای دریافت نکردند .ابزار پژوهش شامل پانزده بازی کامپیوتری شناخت محور مارتینویک و همکاران )۲۰۱۵)به صورت آنالین،آزمون هوش وکسلرکودکان ویرایش چهارم )۲۰۰۳ ،)آزمون تفکر خالق تورنس )فرم ب۱۹۹۶ )و پرسشنامه خودتنظیمی تانجی و همکاران )۲۰۰۴)بود. تجزیه وتحلیل دادهها از روش تحلیل کوواریانس چند متغیره با استفاده از بسته نرم افزاری spss نسخه) ۲۲ )استفاده شد.نتایج نشان داد بازیهای کامپیوتری شناختمحور بر توانمندیهای شناختی،خالقیت و خودتنظیمی رفتاری دانش آموزان۷-۱۲ساله موثر بوده است)> 0P/05.)
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.