عوامل موثر ب قصد خرید سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر ب قصد خرید سبز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر ب قصد خرید سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر ب قصد خرید سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر ب قصد خرید سبز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

شرکت های تولید کننده کالاهای حامی محیط زیست هر ساله هزینه های زیادی را صرف بازاریابی محصولات خود می کنند. (امیر شاهی و همکاران، ۱۳۹۲) امروزه اشتیاق فزاینده ای در میان مصرف کنندگان در سراسر جهان برای حفاظت از محیط زیست به وجود آمده است. (زینل زاده، ۱۳۹۵) شناسایی ابزارهای بازاریبی سبز تاثیرگذار بر خرید مصرف کنندگان می تواند علاوه بر کاهش هزینه های شرکت و تحصیل سود بیشتر، افزایش سهم بازار و مزیت رقابتی را نیز برای شرکت ایجاد نماید. (امیر شاهی و همکاران، ۱۳۹۲) تحقق حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان سبز صورت گرفته در این تحقیق ۴ عامل آمیخته بازاریابی، ویژگی های دموگرافیک، اکوبرند و استراتژی بازاریبی مورد بررسی قرار گرفته است. هدف ازین تحقیق بدست آوردن نتایج جامع و کلی از تحقیقات پیشین بوده است تا بتوان با استناد به آنها شرکت را به سمت تولیدات و خدماتی جهت دهی کنیم که برای محیط زیست بدون ضرر بوده و برای شرکت مزیت رقابتی محسوب شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.