ایجاد نگاه جدید به آموزش نقاشی دردرس فرهنگ و هنرپایه هفتم باستفاده ازرسانه های تعاملی (مطالعه موردی:دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان قایم شهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ایجاد نگاه جدید به آموزش نقاشی دردرس فرهنگ و هنرپایه هفتم باستفاده ازرسانه های تعاملی (مطالعه موردی:دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان قایم شهر) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ایجاد نگاه جدید به آموزش نقاشی دردرس فرهنگ و هنرپایه هفتم باستفاده ازرسانه های تعاملی (مطالعه موردی:دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان قایم شهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجاد نگاه جدید به آموزش نقاشی دردرس فرهنگ و هنرپایه هفتم باستفاده ازرسانه های تعاملی (مطالعه موردی:دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان قایم شهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ایجاد نگاه جدید به آموزش نقاشی دردرس فرهنگ و هنرپایه هفتم باستفاده ازرسانه های تعاملی (مطالعه موردی:دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان قایم شهر) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

؛ هدف اصلی این تحقیق، شناخت تاثیر آموزش چند رسانه ای تعاملی برایجاد نگاه جدیدبه آموزش نفاشی دردرس فرهنگ وهنر پایه هفتم شهرستان قایم شهر در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ بود. روش تحقیق در این مطالعه توصیفی از نوع زمینه یابی انتخاب شد.جامعه آماری دانش آموزان به تعداد ۳۸۰۶ نفر بودند که براساس روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای با استفاده از جدول کرجسی و مورگان تعداد ۳۵۱ نفر (۱۶۴ دختر و ۱۸۷پسر) به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش گردآوری داده ها به دو طریق کتابخانه ای و میدانی و ابزار گردآوری اداده ها پرسشنامه محقق ساخته با طیف ۵ گزینه ای لیکرت با پایایی برابر ۰/۷۹ بدست آمد. روش تجزیه تحلیل داده ها آمار توصیفی و آمار استنباطی (آزمون تی تک نمونه ای)بااستفاده از نرم افزار spss انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد، آموزش رسانه های تعاملی،برایجاد نگاه جدیدبه آموزش نفاشی در دانش آموزان موثراست. همچنین آموزش از طریق رسانه ها بر مولفه های سرعت، دقت و انگیزه یادگیری دانش آموزان موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.