تحلیل مفهومی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ؛مولفه های رشد اجتماعی از منظر اسلام،تکنیک ویلیام رومی ، گانینگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل مفهومی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ؛مولفه های رشد اجتماعی از منظر اسلام،تکنیک ویلیام رومی ، گانینگ دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل مفهومی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ؛مولفه های رشد اجتماعی از منظر اسلام،تکنیک ویلیام رومی ، گانینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مفهومی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ؛مولفه های رشد اجتماعی از منظر اسلام،تکنیک ویلیام رومی ، گانینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل مفهومی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ؛مولفه های رشد اجتماعی از منظر اسلام،تکنیک ویلیام رومی ، گانینگ :

تعداد صفحات :۴۱

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر،تحلیل محتوای متن ، تصاویر و سوالات کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم دبستان سال ۱۳۹۴بر اساس تکنیک ویلیام رومی ، گانینگ و روش مفهومی با استفاده از مقوله های رشد اجتماعی و روش مورد استفاده در این پژوهش ، تحلیل محتوا است. جامعه آماری پژوهش و ابزار گردآوری اطلاعات کتاب مطالعات اجتماعی پنج دبستان سال ۱۳۹۴ بود.یافته های تحقیق نمایان ساخت که ضریب درگیری متن، ۰/۱۸ است که نشان می دهد متنکتاب مطالعات پایه پنجم دبستان به شیوه غیر فعالی نوشته شده است.ضریب درگیری تصاویر نیز ۰/۳۳ تعیین شدکه نشان داد تصاویر کتاب نقش زیادی در فعال کردن دانش آموزان ندارد و بیشتر به انتقال دانش و حقایق می پردازنداما سوالات کتاب درسی با ضریب درگیری ۲/۳۳ نقش زیادی در فعال کردن دانش آموزان دارد .با استفاده از تکنیک گانیگ سطح خوانایی کتاب ۸/۰۱ بدست آمد که نشان داد کتاب مطالعات پایه پنجم از نظر خوانایی مناسب برای دانش آموزان پایه هشتم و بالاتر است . مفهوم رشد اجتماعی از منظر اسلام با مولفه هایمسیولیت پذیری ، ارتباط موثر با دیگران ، صبر و بردباری ، سازش با دیگران ، گذشت و بخشش ، تعاون و همکاری ، مشورت کردن در کتاب مطالعات اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه با خی دو محاسبه شده که برابر با ۱۵/۶۹۱ میباشد. و بزرگتر از خی دو جدول با درجه آزادی ۵ و آلفای ۰/۰ ۵ که برابر با ۱۲/۵۹ است تفاوت معناداری بین خی دو محاسبه شده با خی دو جدول وجود دارد که نشان داد این مفهوم و مولفه هایش در کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم به میزان کمی به کار برده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.