تحلیل محتوا کتاب فارسی چهارم دبستان از دیدگاه ویلیام رومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوا کتاب فارسی چهارم دبستان از دیدگاه ویلیام رومی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوا کتاب فارسی چهارم دبستان از دیدگاه ویلیام رومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوا کتاب فارسی چهارم دبستان از دیدگاه ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوا کتاب فارسی چهارم دبستان از دیدگاه ویلیام رومی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

نظام آموزش و پرورش کشور برای روزآمد کردن کتاب های درسی نیازمند بازنگری کارشناسی شده در محتوای کتاب ها است . در این راستا، خوشبختانه طی سال های اخیر تغییرات مهمی در کتاب های دوره ابتدایی و کتاب فارسی صورت گرفته است . از آنجا که این کتاب ها تازه تالیف یافته اند، انجام تحقیقات در باره متن، پرسش ها و تصاویر این کتاب ها به اصلاح و روزآمد کردن آنها کمک خواهد کرد . حوزه مطالعه در این مقاله کتاب فارسی چهارم ابتدایی است . واحد مطالعه، درس های مندرج در کتاب های یاد شده است . واحد تجزیه و تحلیل، جمله، پرسش و تصویر است که بر اساس مقوله های فعال و غیرفعال تحلیل و ضریب درگیری آنها در کتاب مشخص شده است . نتایج به دست آمده نشان می دهدکه متن کتاب فارسی بیشتر به بیان حقایق و ارایه اطلاعات می پردازد و غیر پویا می باشد . فرمول ضریب درگیری برای پرسشها نشان می دهد که پرسش های کتاب به روش فعال طرح شده اند . تصاویرکتاب فارسی به شکل فعالند . ضریب درگیری با متن کتاب فارسی ۰.۱۴ و ضریب درگیری با تصاویر آن۰.۸۳ است . در صورتی که ضریب درگیری با پرسش ها ۰.۵ میباشد . بنابراین، متن کتاب فارسی چهارم ابتدایی۱۳۹۴به روش غیرفعال و تصاویر و پرسش های کتاب نیز به روش فعال تدوین شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.