تحقیقات اجتماعی به عنوان موتور محرکه توسعه با تاکید بر ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیقات اجتماعی به عنوان موتور محرکه توسعه با تاکید بر ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیقات اجتماعی به عنوان موتور محرکه توسعه با تاکید بر ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیقات اجتماعی به عنوان موتور محرکه توسعه با تاکید بر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیقات اجتماعی به عنوان موتور محرکه توسعه با تاکید بر ایران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

درحالیکه جوامع عصر حاضر بطور سریع و بی سابقه ای با تغییرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با توجه به زیرمجموعه های آنها روبرو هستند، ضرورت بکارگیری تحقیقات اجتماعی بطور همه جانبه ای بیش از هر زمانی در گذشته احساس می گردد. در غیر این صورت، پیچیدگی های اجتماعی هر چه بیشتر فزونی می یابد. توسعه صنعتی، گسترش شبکه های گوناگون اجتماعی و گسترش شهرنشینی، تغییر سریع الگوهای خانواده، ظهور روش زندگی جدید در اشکال بی سابقه آن، نزدیک شدن نقاط مختلف جهان به یکدیگر، افزایش باسوادی، مشارکت های اجتماعی هرچه بیشتر زنان و پیدایش انتظارات جدید هر یک در جای خود پیامدهایی داشته و مسایل اجتماعی جدیدی را به دنبال آورده اند. از این رو، نظام تحقیقات اجتماعی به گونه ای مستمر می بایست ایفاء نقش نماید، و متعاقبا راه حل ها و راهبردهای جدید ارایه گردد تا از آن طریق، رفاه اجتماعی بیشتری در جوامع حکم فرما گردد. به عبارت دیگر، اصلاح شاخص های اجتماعی، مطلوبیت کارکردهای اجتماعی و اقتصادی را موجب می گردد که خود سرانجام به توسعه اجتماعی و اقتصادی منجر می گردد. تربیت پژوهشگران بی طرف و فارغ از تعصب خود به پویایی تحقیقات اجتماعی می انجامد؛ یعنی فرآیندی که هر چه بیشتر می بایست روی آن سرمایه گذاری کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.