بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و حمایت اجتماعی با قلدری دانش آموزان دختر سال اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و حمایت اجتماعی با قلدری دانش آموزان دختر سال اول دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و حمایت اجتماعی با قلدری دانش آموزان دختر سال اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و حمایت اجتماعی با قلدری دانش آموزان دختر سال اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و حمایت اجتماعی با قلدری دانش آموزان دختر سال اول :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر بررسی رابطه سبک های دلبستگی و حمایت اجتماعی با قلدری دانش آموزان دختر سال اول متوسطه دوم شهرستان گلوگاه مورد بررسی قرار داده است. روش پژوهش از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر سال اول متوسطه دوم شهرستان گلوگاه در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ بوده اند که تعداد ۱۲۷ نفر به طور در دسترس از بین انها انتخاب شدند و به آزمونهای سبک های دلبستگی و حمایت اجتماعی و قلدری پاسخ دادند. نتایج با آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفت. نتایج نشان داد که بین سبک دلبستگی ایمن با قلدری و بین سبک دلبستگی دو سوگرا با قلدری و قربانی بودن رابطه مثبت معنا داری وجود دارد. به این معنی که با افزایش نمره قلدری، نمره سبک دلبستگی ایمن و سبک دلبستگی دو سوگرا افزایش می یابد و همچنین بین حمایت خانواده با زد و خورد و قلدری ، بین حمایت دوستان با قربانی بودن و بین حمایت دیگران با قلدری، زد و خورد و قربانی بودن رابطه منفی معنا داری وجود دارد. بدین معنا که با افزایش نمره زد و خورد، حمایت خانواده کاهش می یابد و بالعکس، همچنین با افزایش نمره قربانی، حمایت دوستان کاهش می یابد و بالعکس و در آخر با افزایش قلدری، زد و خورد و قربانی حمایت دیگران کاهش می یابد و بالعکس. یافته های این پژوهش می تواند کاربردهای مهمی در حوزه های مختلف از جمله مسایل مربوط به مدرسه، جوانان و والدین و معلمان داشته باشد. با کمک به دانش اموزان می توان ظرفیت ها و شایستگی های هیجانی وعاطفی آنها را افزایش داده و کیفیت زندگی آنها را به نحو موثری بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.