بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ترجیحات مصرف کننده ( مطالعه موردی فروشندگان عمده و خرد محصولات سبز شهرستان دهلران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ترجیحات مصرف کننده ( مطالعه موردی فروشندگان عمده و خرد محصولات سبز شهرستان دهلران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ترجیحات مصرف کننده ( مطالعه موردی فروشندگان عمده و خرد محصولات سبز شهرستان دهلران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ترجیحات مصرف کننده ( مطالعه موردی فروشندگان عمده و خرد محصولات سبز شهرستان دهلران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ترجیحات مصرف کننده ( مطالعه موردی فروشندگان عمده و خرد محصولات سبز شهرستان دهلران) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

یکی از این مفاهیم و نگرش های جدید، بازاریابی سبز می باشد. بازاریابی سبز نگاهی تازه به عرضه کننده و تقاضا کننده با توجه و اهمیت دادن به محیط زیست و مباحث ارگانیک می نماید. اهمیت این مبحث باعث شکل گرفتن این پژوهش شده است. در این پژوهش تاثیر آمیخته های بازاریابی سبز(قیمت سبز، محصول سبز، ترفیع سبز و توزیع سبز) بر ترجیحات مصرف کننده مورد بررسی قرار گرفت. برای این منظور از پرسشنامه اقتباس شده به عنوان ابزارهای گردآوری اطلاعات استفاده شده است. جامعه این پژوهش را فروشندگان عمده و خرد مواد غذایی سبز شهرستان ایلام تشکیل می دهد، با توجه به زیاد بودن این فروشندگان در هر منطقه به صورت تصادفی ساده ۱۰ فروشگاه انتخاب شده که مجموع حجم نمونه آن ۶۰ فروشگاه انتخاب شده و مورد بررسی قرار گرفته است، و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارSPSSاستفاده شد. نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل از ضریب همبستگی پیرسون به دلیل نرمال بودن داده های دو پرسشنامه و سطح معناداری رگرسیون های محاسبه شده بیانگر ارتباط بسیار قوی بینتمامی متغیرهای آمیخته های بازاریابی سبز بر ترجیحات مصرف کننده می باشد و در ابعاد محصول سبز و ترفیع سبز(تبلیغات)ترجیحات مصرف کنندگان بیشتر میشود. به عبارت دیگر این نتیجه بسیار مهم بیان می نماید که تقاضای بسیار زیادی برای کالاهایسبز وجود دارد و به این دلیل، توجه عرضه کنندگان به محصولات سبز می تواند نتایج مثبتی بر محیط زیست و وضعیت اقتصادیشرکت ها داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.