بررسی مقایسه ای انگیزه پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان ابتدایی مدارس بدون کیف و مدارس عادی شهر گراش در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای انگیزه پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان ابتدایی مدارس بدون کیف و مدارس عادی شهر گراش در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای انگیزه پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان ابتدایی مدارس بدون کیف و مدارس عادی شهر گراش در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای انگیزه پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان ابتدایی مدارس بدون کیف و مدارس عادی شهر گراش در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای انگیزه پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان ابتدایی مدارس بدون کیف و مدارس عادی شهر گراش در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مطالعات نشان می دهد که در میان عوامل متعدد و گوناگون تاثیرگذار بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان، انگیزش نقش برجسته و بلکه، مهمتری را ایفا می نماید. لذا، شناخت و تحلیل مناسب انگیزش فراگیران برای کارآیی و اثربخشی فعالیت های یاددهی و یادگیری اهمیت زیادی دارد. پژوهش حاضر، با هدف بررسی مقایسه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه چهارم و پنجم ابتدایی مدارس بدون کیف و مدارس عادی شهر گراش در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ انجام شده است. این تحقیق از نوع کاربردی است و به روش پیمایشی انجام شده جامعه آماری مورد نظر در این تحقیق دانش آموزان مدارس ابتدایی بدون کیف و مدارس عادی شهر گراش بوده اند. با توجه به این جامعه آماری یک مدرسه ابتدایی بدون کیف در شهر گراش وجود دارد و در مقابل نیز یک مدرسه ابتدایی عادی به طور تصادفی انتخاب شد. و حجم نمونه مورد نظر ۹۵ دانش آموز بوده که ۴۰ نفر ( ۲۰ نفر پایه پهارم و ۲۰ نفر پایه چهارم و ۲۰ نفر پایه پنجم) از مدرسه بدون کیف و ۵۵ نفر ( ۲۸ نفر پایه چهارم و ۲۷ نفر پایه پنجم ) از مدرسه عادی بودند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسش نامه انگیزش تحصیلی بود که به جمع آوری منظم اطلاعاترباره ی افراد پرداخته است و پس از آن توصیف، تحلیل، و تفسیر نتایج به دست آمده از داده ها صورت گرفته است. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که به طور کلی بین انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس بوده کیف و مدارس عادی تفاوت معنی داری وجود دارد، به طوری که انگیزه پیشرفت در بین دانش آموزان مدارس بدون کیف بالاتر از مدارس عادی بود، نتایج همچنین نشان داد که بین انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم مدارس بدون کیف و مدارس عادی تفاوت معنی داری وجود نداشت اما بین انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم مدارس بدون کیف و مدارس عادی تفاوت معنی داری وجود نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.