بررسی رابطه ابعاد شخصیت با خلاقیت کارکنان آموزش و پرورش شهرستان جهرم استان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ابعاد شخصیت با خلاقیت کارکنان آموزش و پرورش شهرستان جهرم استان فارس دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ابعاد شخصیت با خلاقیت کارکنان آموزش و پرورش شهرستان جهرم استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد شخصیت با خلاقیت کارکنان آموزش و پرورش شهرستان جهرم استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ابعاد شخصیت با خلاقیت کارکنان آموزش و پرورش شهرستان جهرم استان فارس :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه برخی از سازمان ها از اظهارنظر خیلی کم و سکوت کارکنان رنج می برند. این سکوت روی خلاقیت کارکنان تاثیر منفی می گذارد و به وسیله ممانعت از بازخورد منفی، مانع تغییرات و توسعه موثر سازمانی می شود. از طرفی، شخصیت کارکنان سازمان نیز می تواند منبعی برای توسعه، رشد، خلاقیت و پیشرفت یا در مقابل، منشا تعارض، ناکامی و سایر مشکلات اجتناب ناپذیر سازمانی باشد. بنابراین هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ابعاد شخصیت بر روی خلاقیت کارکنان می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش، روش همبستگی علی است. جامعه آماری پژوهش، شامل کلیه کارکنان آموزش و پرورش شهرستان جهرم اعم از کارکنان و آموزگاران است که تعداد آن ها ۱۲۴ نفر می باشد که کل این جمعیت به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شده است، برای سنجش هر یک از متغیرهای پژوهش از پرسشنامه شخصیت سازمانی مک کری و کوستا با پایایی (۰.۹۴۱) و پرسشنامه خلاقیت رندسیپ (۱۹۷۹) با پایایی (۰.۹۷) استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که ابعاد مثبت شخصیت رابطه مثبت با خلاقیت کارکنان دارند وابعاد منفی شخصیت رابطه منفی با خلاقیت کارکنان دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.