طراحی سیستم کنترل فرود خودکار یک هواپیمایبی سرنشین با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی تفاضلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی سیستم کنترل فرود خودکار یک هواپیمایبی سرنشین با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی تفاضلی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی سیستم کنترل فرود خودکار یک هواپیمایبی سرنشین با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی تفاضلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی سیستم کنترل فرود خودکار یک هواپیمایبی سرنشین با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی تفاضلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی سیستم کنترل فرود خودکار یک هواپیمایبی سرنشین با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی تفاضلی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در این تحقیق هدف طراحی سیستم فرود خودکار برای هواپیمای بی سرنشین می باشد. سیستم خلبان فرود خودکار طراحی شده، از سه کنترل کننده مد غلتشی، مد گردشی و مد پیچشی تشکیل شده است که تواما مدهای طولی و عرضی سمتی هواپیما را در حین مراحل مختلف فرود کنترل می کنند. در این تحقیق برای طراحی کنترل کننده ها از روش کنترل مقاوم H استفاده می شود که علاوه بر تامین پایداری سیستم، قابلیت مقاوم سازی در برابر اختلالات خارجی و نامعینی های موجود را دارا بوده و از عملکرد مطلوبی برخوردار می باشد. در این تحقیق برای طراحی هر کنترل کننده، دو پیکربندی H استاندارد و H مقاوم ارایه شده است. در پیکربندی H استاندارد، کنترل کننده بدون در نظر گرفتن نامعینی، اغتشاشات جوی و نویز حسگرها طراحی شده است و در پیکربندی H مقاوم، کنترل کننده با در نظر گرفتن نامعینی، اغتشاشات جوی و نویز حسگرها طراحی شده است. در نهایت شبیه سازی های دو روش با یکدیگر مقایسه شده و برتری عملکرد کنترل کننده H مقاوم نسبت به کنترل کننده H استاندارد، در برابر مواجهه با اغتشاشات جوی، نویز حسگرها و نامعینی ها به اثبات می رسد. با بررسی نتایج شبیه سازی های انجام شده مشاهده می شود که سیستم کنترل طراحی شده در تمامی مراحل فرود بطور موثر عمل کرده و توانسته است با خنثی کردن اختلالات و شرایط نامطلوب اولیه پروازی، هواپیما را در کوریدور مسیر فرود مطلوب با شاخصه های دینامیکی مطلوب هدایت کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.