کنترل برداری میانگین بهبود یافته برای دو موتور القایی موازی متصل به یک اینورتر در قطارهای برقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنترل برداری میانگین بهبود یافته برای دو موتور القایی موازی متصل به یک اینورتر در قطارهای برقی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنترل برداری میانگین بهبود یافته برای دو موتور القایی موازی متصل به یک اینورتر در قطارهای برقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنترل برداری میانگین بهبود یافته برای دو موتور القایی موازی متصل به یک اینورتر در قطارهای برقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنترل برداری میانگین بهبود یافته برای دو موتور القایی موازی متصل به یک اینورتر در قطارهای برقی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در مراکز صنعتی و سیستم های حمل و نقل موتورهای القایی بی شماری وجود دارند که کنترل هرکدام از آنها با یک مبدل مستقل مقرون به صرفه نمی باشد. بدین ترتیب امروزه در صنعت، چگونگی کنترل چندین موتور و یا دو موتور موازی با یک اینورتر به امری بسیار مهم تبدیل شده است. یکی از کاربردهای اصلی این سیستم های دو موتوره قطارهای برقی می باشد که با توجه به توان بالا بودن موتورهای آن حذف یک اینورتر می تواند کمک بزرگی به توسعه و پیشرفت آن بکند. از آنجایی که با یک اینورتر نمی توان کنترل مستقلی روی موتورها داشت پس چالش های فراوانی در این مسیر وجود دارد که حفظ پایداری سیستم در شرایط نامتعادل از مهمترین آنهاست. از این رو محققان برآن شدند تا با تغییر روش های پیشین روشی مناسب برای کنترل این دو موتور با یک مبدل ارایه دهند. در میان روش های ارایه شده کنترل میانگین یکی از بهترین روش ها در حفظ پایداری سیستم در شرایط عدم تعادل بار می باشد. اما در قطارهای برقی ممکن است گشتاور بار به طور مساوی بین موتورها تقسیم نشود و بین سرعت موتورها اختلاف بوجود آید که این امر می تواند باعث ناپایداری سیستم شود. در این مقاله روشی جدید مبتنی بر میانگین و اختلاف شار استاتور موتورها به منظور بهبود عملکرد سیستم کنترلی موتورهای القایی موازی تغذیه شده با یک اینورتر ارایه شده است. اعتبار روش پیشنهادی با شبیه سازی در محیط سیمولینک نرم افزار متلب راستی آزمایی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.