نقش نیت رفتاری طرفداران محیط زیست شهری در رضایتمندی به مکان (مطالعه موردی: کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش نیت رفتاری طرفداران محیط زیست شهری در رضایتمندی به مکان (مطالعه موردی: کرمانشاه) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش نیت رفتاری طرفداران محیط زیست شهری در رضایتمندی به مکان (مطالعه موردی: کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش نیت رفتاری طرفداران محیط زیست شهری در رضایتمندی به مکان (مطالعه موردی: کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش نیت رفتاری طرفداران محیط زیست شهری در رضایتمندی به مکان (مطالعه موردی: کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق نقش نیت رفتاری طرفداران محیط زیست شهری در رضایتمندی به مکان در شهر کرمانشاه میباشد، رضایت مکانی با استفاده از سه ایتم به دست آمده از تحقیقات یوکسل و همکاران ( ۲۰۱۰) در مقیاس ۵ نقطه ای لیکرت اندازه گیری شد، ده آیتم برای ارزیابی چهار بعد ساختار دلبستگی مکانی مورد استفاده قرار گرفت: وابستگی مکانی (دو ایتم)، هویت مکانی (سه ایتم)، احساسات مکانی (سه ایتم) و پیوند اجتماعی مکانی (دو ایتم ) در مقیاس لیکرت ۵ نقطه ای اندازه گیری شدند. نیات رفتاری طرفدار محیط زیست با استفاده از سه ایتم به دست آمده از تحقیقات هالپنی (۲۰۱۰) به دست آمد که از گردشگران خواسته می شد تا در مورد نیات زیست-محیطی خود در مورد مکان های خاص صحبت کنند.از جمله نتایج تحقیق نشان داد بیشترین همبستگی بین نیات رفتاری طرفدار محیط زیست با مقدار ( ۰/۴۱۰، و ضریب معناداری (۰/۰۰۱، سپس بین رضایت از مکان و نیات رفتاری طرفدار محیط زیست (۰/۳۵۲، ۰/۰۱ )ارتباط معنادار برقرار است. در واقع آنچه که مشخص بود گردشگران هیچگاه به موضوع نیات رفتاری طرفدار محیط زیست فکر نکرده بودند و در حین مصاحبه فردی یا گروهی ابتدا توضیحاتی ارایه میشد، این موضوع به وضوح و با تمرکز بیشتری بایستی بین گردشگران از مکان های تاریخی – فرهنگی و دیدنی تقویت گردد زیرا به-عنوان یه متغیر میانجی بین دیگر متغیرها می تواند نقش اساسی ایفا کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.