راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان تبریز با تکنیک SWOT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان تبریز با تکنیک SWOT دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان تبریز با تکنیک SWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان تبریز با تکنیک SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان تبریز با تکنیک SWOT :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

صنعت گردشگری امروزه یکی از ارکان اصلی تجارت جهانی محسوب شده و فعالیت های مربوط به آن یکی از اشتغال آورترین صنایع دنیا به حساب می آید، از این رو بسیاری از کشورها در رقابتی فشرده در پی افزایش عواید حاصل از آن هستند تا برای ملت هایشان زمینه اشتغال و تنوع درآمد فراهم آورند. ایران به عنوان یکی از ۵ کشور برتر در زمینه میراث فرهنگی و تنوع طبیعی می تواند در این رقابت بین المللی فعالانه حضور یافته و سهمی به سزا و در خور ایفا نماید. شهرستان تبریز واقع در استان آذربایجان شرقی با دارا بودن پیشینه تاریخی و مناطق دیدنی زیاد می تواند درراستای جذب گردشگر از مناطق مختلف ایران و جهان نقشی درخور ایفا کند. این پژوهشی با روش توصیفی – تحلیلی و با هدف شناسایی و تحلیل توان های گردشگری شهرستان تبریز صورت گرفته است. یافته های تحقیقی نشان می دهد که فضای توریستی تبریز تحت تاثیر فضای تاریخی و فرهنگی شهر قرار گرفته و بیشتر بخش مرکزی و کهن شهر را پوشش می دهد. لذا این بخشی از شهر با وجود موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به مراکز تجاری، خدماتی و اداری و داشتن تجهیزات و تاسیسات شهری، دچار چالش هایی مانند آلودگی شدید هوا، افزایش ترافیک، فرسودگی ناوگان حمل ونقل شهری، کیفیت پایین تسهیلات و خدمات گردشگری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.