تجاری سازی در حوزه ی فرهنگ(مطالعه موردی سریال شهرزاد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجاری سازی در حوزه ی فرهنگ(مطالعه موردی سریال شهرزاد) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجاری سازی در حوزه ی فرهنگ(مطالعه موردی سریال شهرزاد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجاری سازی در حوزه ی فرهنگ(مطالعه موردی سریال شهرزاد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجاری سازی در حوزه ی فرهنگ(مطالعه موردی سریال شهرزاد) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

شاه کلید دنیای امروز خلق ارزش است. راهکار ورود به دنیای کسب و کار امروزی، فناوری است و شاه کلیدفناوری تجاری سازی و ارزش افزوده ناشی از آن است. تجاری سازی فرآیندی است که از طرح کردن و پروردنیک ایده آغاز می شود و به سمت تولید(کالا و خدمات) و در نهایت فروش آن به مشتری می انجامد کالاها و خدمات فرهنگی همانند سایر کالاها و خدمات دارای ارزش اقتصادی هستند که ارزش اقتصادی آنهافقط برحسب درآمد و هزینه و… قابل محاسبه نیست بلکه بررسی ها نشان می دهند که عوامل اقتصادی، فرهنگی،سیاسی، دموگرافیک، ایدیولوژیک و ویژگی های خالق در قیمت گذاری کالاهای فرهنگی موثرند. حال باتوجه بهچنین اهمیتی مقاله حاضر کوشیده مقوله تجاری سازی سریال شهرزاد را که خود را در قد و قامت یک کالایفرهنگی قابل رقابت با کالاهای فرهنگی رقبا نشان داد را با روش های توصیفی و تحلیلی بر مبنای تجزیه تحلیلکیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.