شناسایی عوامل اثر گذار بر پذیرش بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روند تصمیم گیری مشتری مورد مطالعه: چرم مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل اثر گذار بر پذیرش بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روند تصمیم گیری مشتری مورد مطالعه: چرم مشهد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل اثر گذار بر پذیرش بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روند تصمیم گیری مشتری مورد مطالعه: چرم مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل اثر گذار بر پذیرش بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روند تصمیم گیری مشتری مورد مطالعه: چرم مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل اثر گذار بر پذیرش بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روند تصمیم گیری مشتری مورد مطالعه: چرم مشهد :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

شبکه های اجتماعی فعال در فضای مجازی امروز دیگر فقط به ارتباط بین افراد محدود نیست، بلکه حالا تبدیل شده است به مکانی مناسب برای تبلیغات برندها ی مشهور و همچنین فروشگاه ها و برندهای کوچکتر که تاثیرگذارترین و کم هزینه ترین راه برای تبلیغات را همین شبکه های اجتماعی دیده اند. ضرورت برخورداری از یک راهبرد به خوبی تدوین شده برای بازاریابی رسانههای اجتماعی از این واقعیت آشکار میشود که ۹۲ درصد از افرادی که مورد پیمایش قرار گرفته بودند اذعان کردند که بازاریابی رسانههای اجتماعی را به عنوان عنصری مهم برای رشد کسبوکار به حساب می آورند. جان سالم به در بردن از تجارت در دنیایی که امروزه تکنولوژی آن را به پیش میراند، به توانایی یک سازمان برای شناسایی، جلب کردن و نگه داشتن مشتریانی وابسته است که تقاضاهایشان به سرعت تغییر میکند. در دهه اخیر بازاریابی ویروسی به عنوان راه حل جدید، کارآمد و اثربخش که می تواند سبب ایجاد آگاهی، علاقه ، آزمایش و پذیرش محصول شود پدیدار شد . یافته های پژوهش ها نشان می دهد بازاریابی ویروسی از توانایی بالایی برای تغییر نگرش مصر ف کنندگان نسبت به برند و متقاعد ساختن آنها به خرید محصول برخوردار است. لذا این پژوهش با هدف شناسایی عوامل اثر گذار بر پذیرش بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روند تصمیم گیری در چرم مشهد انجام گردیده است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، از نوع کاربردی ،توصیفی و از شاخه پیمایشی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.